su in deverstvoor
Werkwijze en tarief
Wat is een virtual assistant
Een Virtual Assistant is een zelfstandig ondernemer die vanuit haar eigen thuiskantoor (op afstand) ZZP’ers en ondernemers werk uit handen neemt. Zodat zij zich kunnen richten op zijn of haar kernactiviteiten en door kunnen groeien.
De inzetbaarheid is flexibel. Dit kan voor een bepaalde periode zijn of voor langdurig.
Een Virtual Assistant geeft online ondersteuning en advies op verschillende gebieden.
Een VA kan zelf haar specialiteit kiezen of breed inzetbaar zijn.
Waarom een Virtual Assistant inhuren?
-Als een ondernemer veel/te veel werk heeft
-De ondernemer zich wilt richten op de dingen waarvan hij/zij blij wordt
-De ondernemer niet de expertise voor alles heeft
-Om je business te laten groeien
-Vergroot de online zichtbaarheid
-Betere werk/privé balans
-Een ondernemer betaalt alleen de uren van een VA waarvoor je haar nodig hebt
Als een ondernemer met een VA aan de slag gaat is het ook een groot voordeel dat er geen kosten zijn voor een computer, verplichte premies, bijdragen, verzekeringen, vakantiegeld, en alle overige kosten die je bij personeel wel hebt.
Een VA heeft haar eigen werkplek en laptop.
Hoe ga ik te werk
Ik maak graag kennis met jou en je bedrijf in een gratis en vrijblijvend telefoongesprek. Dan bespreken we wat je wensen, dromen en doelen zijn voor je bedrijf. We kijken waar je nu staat met je bedrijf en waar je tegenaan loopt.
Ik denk graag met je mee, ook als je niet goed weet wat je kan uitbesteden.
Als ik denk dat ik wat voor je kan betekenen en we een match zijn kan ik een passende offerte maken. Hierin leg ik de afspraken vast. Als we beiden akkoord zijn, dan kunnen we beginnen met de samenwerking.
Dit is al mogelijk vanaf 4 uur per maand, tijdelijk of structureel. Wat voor jou het beste uitkomt!
Nieuwe klanten vragen regelmatig wat ik nu zoal doe voor klanten. Daarom hieronder wat uitleg van wat ik doe voor klanten. Onderstaande klanten help ik met office support, social media en nieuwsbrieven.
De klanten die ik heb geholpen en nu help zijn o.a. :
* een zingevings coach waar ik een contentkalender voor heb gemaakt, de social media voor doe en de nieuwsbrief. Ook heb ik een lanceringsplan gemaakt, omdat ze een online training gaat maken.
* een freeruntrainer help ik met office support: facturen sturen naar zijn klanten, zijn inbox bijhouden, info verwerken in een systeem, contact met zijn klanten per whatsapp en mail over info nieuwe trainingen, contact met locaties, nieuwsbrief, potentiële klanten benaderen, afspraken maken.
* een natuurgeneeskundige/therapeut help ik met zijn office support: mailtjes beantwoorden, telefoon beantwoorden, afspraken in de agenda inplannen, facturen sturen, reminders naar klanten sturen..
* 2 loopbaanadviseurs met nieuwsbrieven en social media en office support. Afspraken inplannen en regelen.
* een business coach helpen met leads (potentiële klanten) verzamelen en bijhouden.
* voor een lichaamsgericht therapeut verstuur ik de facturen en plan afspraken in een online agenda. Ook beluister ik zijn podcasts en maak daar geschreven blogs van en schrijf stukjes tekst wat de klant voor social media kan gebruiken uit de blogs.
*een trainster help ik met de office support. Ik beantwoord mailtjes, plan afspraken in de online agenda, verzet afspraken, maak overzichten van de deelnemers voor de trainingen, verstuur rapporten.
* een duurzaam bedrijf in zonnepanelen, airco’s en warmtepompen help ik met office support. Telefoon beantwoorden, belafspraken inplannen, mail beantwoorden.
Tarief
Mijn tarief is 57,50 euro per uur ex BTW.